Sujet: Re: Concert tour & Event Jeu 12 Sep 2013 - 15:24
Des reportages sur le concert au Budokan: Maidigi TV:
Oricon Style:
EDIT: Setlist du 1er jour de concert au Budokan:
Spoiler:
Opening Act : Juice=Juice : Romance no Tochuu
01: Kiss me Aishiteru 02: Akogare My Star MC: Chisato "Live house Budokan e Youkoso" It's Chisato's favorite rock star "Himuro Kyousuke"'s famous phrase in Budokan.
03: Tokai no Hitorigurashi (new song * out on 6th November) MC 04: Bagel ni Ham&Cheese 05: Nichiyoubi wa Daisukiyo 06: Natsu Doki LipStick ( Maimi. Nacky.Mai ) 07: Kanashiki Heaven (Airi Chisato)
MC: They introduce some past stories. Nacky talked: she forget her line and cried in Abe Natsumi tour , she apologized to Abe Natsumi after the stage. Mai talked a story she couldn't sleep alone in the past tour.
08: Sekai ichi Happy na Onna no ko. 09: Crazy Kanzen na Otona 10: Kanashiki Amefuri ( ** The center stage which C-ute is standing turns round. )
12: One's Life - a capella 13: Bokura no Kagayaki (a capella -> acoustic ver) 14: Tadoritsuita Onna Senshi (Footage of their early days are displayed on a big screen )
MC 15: Kono Machi (Tsunku arranged the confession parts for Budokan )
Berryz having C-ute's Kid's days pics come from arena with Anatanashidewa Irarenai
16: Cho Happy song / BerryKyuu 17: Kaccyoii Uta /BerryKyuu
18: Motto Zutto Issyo ni Itakatta /Berryz Kobo
C-ute changed to new outfits decorated with illuminations. 19: Massara Blue Jeans (2012 Shinseinaru Ver.) 20: Tokaikko Jyunjyou (2012 Shinseinaru Ver.) 21: Dance de Bakoon MC 22: Namidamo denai Kanashikumonai, Nannimo shitakunai 23: Adam to Eve no Dilemma 24: koreijyou Kirawaretaku Naino MC 25: The Treasure Box 26: SHINES (a lot of five color balloons with messages flew in the venue)
Encore #1 Campus life -Umaretekite Yokatta- (C-ute walk down on the arena )
■ Last MC ☆Airi: Before leaving from my house, I said to my parents "Arigatou (Thank you)" I was moved to tears.
☆Nacky began to cry so much.
☆Mai: Today I have felt as if I'm flying!
☆Chisato: My parents said to me "You are not special, just a common girl. so you should appreciate that you are in C-ute with such cute girls" I'm lucky to be a member of C-ute. You say you like me. but I think you are pretty whimsical XDD I saw the stage of my favorite rock star HImuro Kyosuke-san from around that place! I can't believe I'm standing here.
☆Maimi: During the 11 years, I felt "Am I okay to continue this job?" but you have supported me. If I quit this job, how sad, how sad fans cheering for me must be. I couldn't quite my job. Owing to a lot of supports, I could work hard by now. *Cry* Finally we stand on the dream stage. but we don't stop my steps and come here next year too!
Et le 2ème jour:
Spoiler:
00 Opening Act Juice=Juice / Romance no Tochuu.
01 Kiss me Aishiteru 02 Akogare My Star MC Following yesterday, Chisato shout "Live house Budokan e Youkoso : Welcome to a live house Budokan" In addition, she shouts too "koko wa Tokyo-daze ; You know, Here is Tokyo" They are Chisato's favorite rock star "Himuro Kyousuke"'s most famous phrases in Budokan.
03 Tokai no Hitorigurashi ( Single life in a big city) *** new song, out on 6th November
MC : About Tokyo Olympic
04 Bagel ni Ham&Cheese. 05 Watashiga Honki wo dasu yoru. 06: Natsu Doki LipStick ( Maimi. Nacky.Mai ) *** yesterday "Nichiyoubi wa Daisukiyo" 07: Kanashiki Heaven (Airi Chisato)
MC Talk Theme: ▽???: "No pics"
▽Airi: "over weight" Airi talked about her weight. She was 49kg She had thought it's common weight but.... Then, everybody watched Chisato's face. Airi continue her talks. "Actually, I'm not 50 and 3kg but I knew my weight was heavy"
Mai: "The time I wanted to quit C-ute". Mai wanna quit c-ute once around the release of "SHOCK". she didn't have any singing part and was Terrible Teens at the time.
08 Sekai ichi Happy na Onna no ko 09 Crazu Kanzen na Otona 10 Kanashiki Ame furi ( ** The center of the stage which C-ute is standing turns round. )
12 One's Life - a capella 13 Bokura no Kagayaki (A capella -> acoustic guitar)
14: Tadoritsuita Onna Senshi ( Before last refrain, The footage when C-ute Budokan live was decided is screened. ) MC
C-ute was going to start singing "Kono Machi", Moritaka Chisato appeared on the stage! C-ute was flustered! XD Maimi read loud Tsunku's letter. Finally C-ute duet "Kono Machi" with Moritaka Chisato
15: Kono Machi original version with Moritaka Chisato 16: Ame / Moritaka Chisato ( The venue was filled with Chisato call) C-ute changed to new outfits decorated with illuminations.
17: Massara Blue Jeans (2012 Shinseinaru Ver.) 18: Tokaikko Jyunjyou (2012 Shinseinaru Ver.) 19: Dance de Bakoon
MC
20: Abiruhodo no Ai wo kudasai 21: Adam to Eve no Dilemma 22: koreijyou Kirawaretaku Naino
MC 23: The Treasure Box 24: SHINES
Encore #1 Wakkyanai-Z MC last greeting Airi: We thanks to the three former members too.
#2 Cho Wonderful #3 JUMP (A lot of Balloons with Maimi's message fall down on the audience seats The message was same as yesterday,) Lastly C-ute asked "10th September is?" Everybody shouts "C-ute no Hi!"
▬Elsinka▬
♥ °C-ute ♥
Momusu : Ayumi, Sakura
Angerme : Murotan, Kana, Ayacho
OG : ♥ Maimi ♥
Sujet: Re: Concert tour & Event Jeu 12 Sep 2013 - 19:00
J'ai hâte qu'un DVD sorte ! :D
▬Rii-chan▬
Momusu : Riho, Sakura,Ayumi
Angerme : Kanon, MeiMei
OG : Mai, Risako
Sujet: Re: Concert tour & Event Ven 13 Sep 2013 - 18:17
Je suis tellement contente pr elles, ça se voit dans leurs visages qu'elles étaient toutes heureuses d'avoir tournée là! Ça mfait chaud au coeur. :3
▬Yume▬
Admin
OG : Airi.
Sujet: Re: Concert tour & Event Mar 8 Oct 2013 - 6:24
Le DVD/Bluray des °C-ute au Budokan est désormais en pré-vente. Bluray & DVD
▬Nozomi▬
Admin
Momusu : Masaki & Sakura
Angerme : Mizuki & Meimi
OG : Airi
Sujet: Re: Concert tour & Event Ven 1 Nov 2013 - 11:00
Sujet: Re: Concert tour & Event Ven 1 Nov 2013 - 11:20
Avec la vignette en petite, j'ai failli pas la reconnaitre sur le coup oo' :
Elle me fait penser à Risako avec cette coupe lol.
▬Nozomi▬
Admin
Sujet: Re: Concert tour & Event Ven 1 Nov 2013 - 11:27
Ah oui trop ! Surtout sur la deuxième avec la main sur la joue Risako pose souvent comme ça
▬AiressiV▬
Momusu : Niigaki Risa,Ayumi, Mizuki, Sakura
Angerme : Ayaka Wada
OG : Yajima Maimi, Airi , Captain, Risako
Sujet: Re: Concert tour & Event Ven 1 Nov 2013 - 12:15
Ouais ça la change complètement et ça lui va plutôt pas mal en plus *-*
▬Elsinka▬
♥ °C-ute ♥
Sujet: Re: Concert tour & Event Ven 1 Nov 2013 - 12:19
AiressiV a écrit:
Ouais ça la change complètement et ça lui va plutôt pas mal en plus *-*
▬Yume▬
Admin
Sujet: Re: Concert tour & Event Mer 13 Nov 2013 - 9:59
Perf' sur Tokaikko Junjou à Bomber-E :
▬GenyHime▬
Momusu : Mizuki, Sakura, Miki, Maria, Haruka
Angerme : Mizuki, Ayaka
OG : Airi, Mai
Sujet: Re: Concert tour & Event Mer 13 Nov 2013 - 16:45
Yume a écrit:
Avec la vignette en petite, j'ai failli pas la reconnaitre sur le coup oo' :
Elle me fait penser à Risako avec cette coupe lol.
C'est vrai que la coupe ressemble Beaucoup ! Je trouve que ça lui va mieux par contre :P
J'adore toujours Mai =3 même si elle ressemble a Risako sur les photo
▬Rii-chan▬
Momusu : Riho, Sakura,Ayumi
Angerme : Kanon, MeiMei
OG : Mai, Risako
Sujet: Re: Concert tour & Event Mer 13 Nov 2013 - 17:43
Ohh wouaah! Elle est tellement belle comme ça, même sii elle ressemble à Risako, elle seras tjrs belle!!! <3
▬Nozomi▬
Admin
Sujet: Re: Concert tour & Event Lun 25 Nov 2013 - 15:31
Les covers du DVD et du blue-ray de Queen Of JPOP (en petit):
▬GenyHime▬
Momusu : Mizuki, Sakura, Miki, Maria, Haruka
Angerme : Mizuki, Ayaka
OG : Airi, Mai
Sujet: Re: Concert tour & Event Lun 25 Nov 2013 - 17:54
Je ne reconnais même pas Mai O_O
▬Elsinka▬
♥ °C-ute ♥
Sujet: Re: Concert tour & Event Lun 25 Nov 2013 - 19:05
C'est pas trop mal, pour ce que j'en vois (c'est flou). J'aime bien la façon dont est écrit le titre.
▬Yume▬
Admin
Sujet: Re: Concert tour & Event Lun 25 Nov 2013 - 19:51
Pour une fois c'est pas trop mal oui ^^.
▬Yume▬
Admin
Sujet: Re: Concert tour & Event Jeu 12 Déc 2013 - 9:44
Annonce de la tournée de printemps !
℃-ute concert tour 2014 Spring ~℃-ute no Honne~ (Ça veut dire "le véritable visage des °C-ute" en gros)
■ Avril 5(Sat)Gotanda Yuuport (Tokyo) 15:00/18:30 6(Sun)Gotanda Yuuport Tokyo 14:30/18:00 12(Sat)Ichikawa shi Bunka kaikan (Chiba) 15:00/18:30 19(Sat)Nihon Tokusyu Togyo Shimin kaikan (Aichi) 15:00/17:3027(Sun)NHK Osaka Hall (Osaka) 15:00/18:30
■ Mai 3(Sat)Nakano Sunplaza (tokyo) 15:00/18:30 6(Tue) Tochigi prefecture Sogo Bunka Center (Tochigi) 14:00/18:30 11(日)Hiroshima Astel Plaza (Hiroshima) 15:00/18:30
▬Ophélie▬
Soeur des ours
Momusu : Mizuki, Haruka
Angerme : Akari, Ayaka
OG : Yurina, Maimi
Sujet: Re: Concert tour & Event Jeu 12 Déc 2013 - 13:50
Pas mal le titre \o/
▬Yume▬
Admin
Sujet: Re: Concert tour & Event Ven 20 Déc 2013 - 10:08
Nozomi a écrit:
Les covers du DVD et du blue-ray de Queen Of JPOP (en petit):
Opening + Kiss Me Aishiteru + Akogare My Boy
Wakkyanai Z (avec les fans :p)
▬Nozomi▬
Admin
Sujet: Re: Concert tour & Event Ven 20 Déc 2013 - 11:18
J'aime beaucoup la façon de les présenter pendant Akogare My Boy !
▬Elsinka▬
♥ °C-ute ♥
Sujet: Re: Concert tour & Event Ven 20 Déc 2013 - 18:47
Oh, j'adoooooooore ! Ça me donne envie de regarder ça en entier sur ma télé. *-* Je finirai par me l'acheter, de toutes façons, je pense. Elles portent trop bien les lunettes, en plus. xD Ça me rappelle ce que disait Geny sur les idoles et les lunettes... Bah franchement, j'aimerais les porter aussi bien qu'elles. =P Leur tenue sur la deuxième vidéo, rien à faire, je suis fan. <3 Rha, je les aime mes °C-ute !!!
▬Nozomi▬
Admin
Sujet: Re: Concert tour & Event Ven 20 Déc 2013 - 18:57
Quelle belle déclaration d'amour Elsinka :)
▬Elsinka▬
♥ °C-ute ♥
Sujet: Re: Concert tour & Event Ven 20 Déc 2013 - 19:05